Photobucket

Sunday 10 February 2013

Refleksi Awal 1.1

Assalamualaikum...setelah menghadiri kelas pertama EDU 3105 ini, saya telah mendepani apa yang sangat saya takuti selama ini sekiranya saya menyambung pelajaran. Terasa betapa jahilnya saya dalam mendalami dunia TMK ini. Saya mengusung modul saban hari dan membacanya walaupun sukar untuk difahami serta belajar untuk mencintainya.
Selepas cuba menerokai isi kandungannya dan menerima petua-petua dari Puan Mimma dan teman-teman, saya dapati alangkah banyaknya manfaat yang terkandung dalam modul ini untuk saya aplikasikan semasa PdP bagi menghasilkan sesuatu yang menarik untuk pelajar saya. Ini kerana dunia pembelajaran sekarang jauh berbeza dengan zaman saya dahulu. Anak didik kini sangat teruja dengan kecanggihan dunia TMK. Pdp yang berkonsepkan TMK pasti dapat menarik minat pelajar bagi mencapai objektif yang maksimum dan selari dengan tuntutan zaman pembelajaran masakini.

No comments:

Post a Comment